¡¡¡PLUGGPARTNER SÖKES!!!

Viktigt!!!

Juste, precis som rubriken säger så söker jag, MALLAN, en pluggpartner. Tanken är att slippa göra så mycket som möjligt och hjälpa varandra i största möjliga mån. Mhm, ni gillar't? Riktar mig då främst till mina bloggpartners José och Lowis.
* Som ni då kanske vet har vi historiabullshit att göra till på tisdag, nej ni visste inte det, jag vet! Men nu vet ni och jag behöver hjälp för jag är en efterbliven, lat snorunge. Sååå, jag tänkte att vi kan hjälpas åt och säger ni nej så mördar jag er med yxa när ni sover.
Bra. Vid intresse, hör av er till mig snarast möjligt @ facebook!
Underteckad: Mallan Olofsdotter

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag anmäler mig.

men ej via fb - är för lat för de.



Behöver något smartas att prata mäe

2010-11-06 @ 19:20:29
Postat av: lowis.

EY.

de va ja!..

2010-11-06 @ 22:49:46
Postat av: José

historia bullshit?!?!?! what whot whet whit?

2010-11-07 @ 17:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0