my story

Nu måste jag berätta om min helvetiska (?) morgon.

Igår var jag hemma från skolan eftersom att jag var sjuk (ont i hela kroppen&illamående, om någon bryr sig??)  och tänkte ''helvete, imorgon... kroki och film är typ viktigt... men tyskan.....'' Så, jag tänkte skippa tyskan eftersom att den börjar 08.30 och sen har vi as lång rast ända tills 12.30, och det är ju bara jobbigt. Med tanke på att jag fortfarande mådde dåligt (och nu också) så bestämde jag mig för att skippa det. Jag satte alarmet på 08.45

Jag vaknar idag och tänker ''Helvete, nu orkar jag inte sova mer...... vad är klockan??'' (om någon vill veta så satt det en stor hund på mig) så jag tittar på klockan och den är fucking 11.57!!!!!!!!!!!!!!!! JÄVLA CP HELVETES MOBIL ALARM HELVETES BULLSHIT!! Inte första gången den gör såhär.

Jag springer ner tvättar håret, sen börjar jag trycka i mig frukost (för att hinna till engelskan), men sen går jag in på sl och ser att jag behövde ha tagit bussen som gick 11.34 för att hinna. Klockan var då 11.42. (det tar runt 50 minuter till skolan för mig) Jag ger upp helt enkelt.

Ringer pappa och wainar. Han säger att jag lika gärna kan stanna hemma.

Så, om någon tror att jag skolkade idag för att tex slippa kroki så fan heller. Klart jag vill måla av en naken gammal gubbe. Nej, men det var ju viktigt. Vi får ju typ endast en chans? Så nu kommer jag fan inte få betyg i det. Åååh kill me. Nästan.


Hoppas någon orkade läsa

//José

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0