mm

Vi skriver på svenskan :

-Hej, jag heter Olof. Vad heter du?

-Hej, jag heter Mallan.. Vad gör du här..? I mitt sovrum..?

-Jag vet att du har längtat efter mig. Svarade han

Mallan kliade sig i nacken och log lite

-Ja, svarade Mallan

Olof log och hoppade ner i sängen.

 

 

Det var en gång ett bröllop.

Det var ett mycket vackert bröllop med en fin brud och en snygg brudgumm.

Aldrig har det varit lika mycket kärlek i denna stad, alla var glada och kärleken gnistade.

-Jag älskar dig, sa bruden.

Han gav henne en puss på kinden och svarade; detsamma.

Nu var de gifta, och hade en baby på väg.

-Mallan, du är det vackraste i världen, sa Olof.


Kommentarer
Postat av: Sigveinga

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-03-31 @ 17:05:29
URL: http://sigveinga.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0