min tyska grupp..

Min tyska grupp räknar inte med mig som en i klassen. Jag sitter själv på kanten och läraren sitter vid de tre andra elverna som sitter nära. ( vi är ''fyra'' elver)

Några citat;

Lärare - Nej men de kan vi inte, men ni förstår, jag tänkte ju att eftersom att vi bara är tre elever.

En elev - Aha! Trodde vi bara skulle bli två då! (en tjej ska åka utomlands o han menar sig själv o den andra killen)

Lärare - Vi är ju bara tre elever så!

En elev - Haha asså alla andra klasser är många och vi är bara tre!

Lärare - Haha eftersom att vi bara är tre elever så kan vi ju skjuta upp provet!




Jag - Asså.....?



Nu vet ni. Jag räknas inte som en i klassen. Kul. Väldigt. Mycket. Tro mig. Helvete.

/José

Kommentarer
Postat av: mallan

Hahahahaah! Så ägd! XD

2010-11-11 @ 11:15:30
Postat av: lowis

S-t-a-c-k-a-r-e-.

2010-11-11 @ 13:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0