Mercredi

Lundi
Mardi
Mercredi
Jeudi
Vendredi
Samedi
Dimanche

Jag måste kunna dä på fredag.
Kanske inte svåraste läxan.
Men franska asso!
Jag dör.

Så sjukt konstigt språk.

Lundi
Mardi
Mercredi
Vendredi
Samedi
Dimanche

//lowis den språkliga människan.

Men de ända braiga och de som gör att man försöker lära sig.
Är att. dadadadaaaam...
Jag och alla andra som har franska. Kommer.. Att... få.... åka..... till.......
La france!!

Mallan drar till Spanien. España.
Og José drar till Tyskland. hihiihihihi Deutschland.

Nä. jag ser verkligen fram emot alla fransmän. hihi. Baugette. Basker. Randigt. Vackert.
Är de så. kanske.


höhöhö

Kommentarer
Postat av: José

Vilken söt bild på dig Lowis!

2010-11-10 @ 12:53:31
Postat av: Lowis

De e inte jaaa...

Typ. inte ens likt!?!!

2010-11-10 @ 18:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0