Idrottsprov en la mañana!

Hihih, upptäckte nyss en fin sak. Vi har ju då idrottsprov imorrn (har inte övat nånting). Asså man har ju typ halvsovit på varje såndär föreläsning så det var ju bra.. men såhär står det på schoolsoft:
"Prov på träningsläran vi har haft föreläsningar om. Ta gärna hjälp av våra powerpoints på schoolsoft, och framförallt dina anteckningar från föreläsningarna." HAHAHHAHAHAHAHAH! mina anteckningar.. jag har då inga sådana! hihih, tvivlar på att någon har det.. ehheeh, detta kommer gå såå bra!
Jag kan lite viktig info..
Såhär kan det gå om man inte idrottar alls och inte tar hand om sin hälsa och välbefinnande.
Såhär kan det också gå..
Såhär sexig kan man bli om man tränar mycket.. Wow säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: José

Fyfan vad äckligt. Den sista är ju seriöst äckligast

2010-11-14 @ 17:20:29
Postat av: Mallan

Hahahha, själv gillar jag bilden i mitten <3

2010-11-14 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0