Härlig helg. dag 2

När jag vaknade var allt frid och fröjd.
Jag gick ut och fotade och frös igäl några gånger.

Vi åt.

Vi packade  ihop och åkte.

Vi åkte iväg, åkte inte ens ut ur området för att jag kom på att jag "glömt min mobil".
Pappa vart sur på mig. Jag hittade den inte, pappa hittade den inte.
Tittade i bilden och där var den. (slöseri på bensin)

Vi åkte iväg igen.
Åkte i en timma och pappa kom på att han glömt gitarren.
Vi kunde inte åka tillbaka, för att vi hade inte tillräckligt med bensin.
Och vi hade inte pengar. Suveränt.

Jag och min pappa åkte hem och var lite små rädda att bensinen inte skulle räcka.
Men det gjorde den.

Vi åt hemma. Mamma och pappa åkte iväg till landet.

Så nu kommer de bo över där. Tar lix 2:15 h att åka dit. Såå lite jobbigt o åka fram och tillbaka.
Men de kommer att åka där ifrån kl 7 är hemma strax över 9.

Jag är kvar hemma och njuter av en sovmorgon.

Jag <3 sovmorgon

/Lowis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0