WOOOOOWOWOWOWOWOWOOW

WOOOOOOW SNART TVÅTUSENELVA, TJUGOHUNDRAELVA, 2011 !!!!!!!!!!!!!! Wow. (notera att vi bara har ett år kvar att leva nu, eftersom att vi dör 2012)

Har ätit på resturang nomnomnom (dock var det massa snygga killar där så dom var nomnomnomigare än maten) och snart ska jag gå iväg men jag har ett stort jävla fucking problem.

JAG HAR INGENTING ATT HA PÅ MIG!! Tjejproblem I know. Seriöst, jag får panik. Jag är kissnödig också.

Jag har testat typ 100 olika saker

Lång svart kjol med vitt linne
Vitt linne med skinnbyxor
Olofs penis dräkt
Lång svart kjol och spets linne
Leggings och något (????)

Okej, det var inte 100 saker men iallafall. Jag måste ju typ också gå snart så liksom eeehh. fml

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

tack detsamma, jajamen super fest! sj då? :)

2011-01-03 @ 01:37:49
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0