videofyme

Hej José här, jag är sjuk. Därav har jag inte varit i skolan och inte bloggat någonting. Men imorgon kommer jag (nog). Stackars jävlar.

Jag måste verkligen bara säga en sak... jag seriöst ÄLSKAR den här bloggen. Fyfan vad härlig den är. Nog det bästa jag gjort i hela mitt liv.

Iallafall, jag har skapat ett konto till bloggen på videofy.me, alltså vi spelar in videos och lägger upp här typ, alltså. Användar email och lösenord kan ni nog gissa Mallan och Lowis. Så lägg upp videos där (man kan fan tjäna pengar också!)

Och heheh vi heter Jowila (hahah, Jo för JOsé, wi för loWIs och la för malLAn, fast det kanske ni kunde gissa er till) och ah, i efternamn Oloflovers, alltså.. ah.

/José

Kommentarer
Postat av: josé

JAG FÅR PANIK!! ÄR DET BARA JAG SOM INTE KAN LOGGA IN PÅ BLOGG.SE???? VAFAAAAAAAAAN. :(

2010-12-16 @ 19:09:22
Postat av: lowis

FETT bra! Vi kommeroblirika. Hah kanskee inte. Men joo

2010-12-17 @ 09:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0