vadfaaaaan

Jag har försökt o ladda ner två filmer typ hela dagen idag. Men ingen cp film funkar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man blir ju bara så jävla less alltså. (läs det med finsk dialekt)

Så nu sa jag kolla på En kärlekshistoria, IGEN. Fan jag har inge liv alltså.
Vill ni veta en rolig grej? Jag såg Last Song igår med en kompis (dock sett den 2 ggr innan eeehehe).. hehe miley cyrus är så bra <333 iaf, liam hemsworth är så jävla snygg omfg.

Tycker inte ni att dessa tre är jävligt lika?

Nej nu hittade jag inte den dumma bilden. Helvete.

Men jag kan visa en annan bild, ser det inte ut som om han luktar bajs:



Seriöst, det var typ de första jag kom att tänka på.. han luktar nog väldigt mycket bajs

/José

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0