shit


jag gjorde ett vackert colage för att ni ska se de snygga männen på taket tvärt över.
okej, jag ljög lite, jag vet inte om de är snygga. men vi kan fantisera oss det.

Nyss satt en man på asså. där de går upp. Över de runda föterna och dinglade med blenen.
Hur vågar han?!?
Och en stund innan så ramlade en, hihihihihihi. eller asså han skottade och så åkte han ner. tur för honom att han inte ramla.  Nu sitter en vid fösntret på vänstra sidan som har något blått i sig. Han röker. Snacka om chill jobb.  Om jag bodde vid de fönstret skulle jag skrämt honom! <33

De är lite smålul att se på dem.
Sen är de dumma/korkade människor som går under. Jättelångsamt fast än det är inspärrat. Så då blåser en annan man i en viselpipa och de får inte göra klart sitt jobb.
Tänk vad värden skulle vara bra utan de korkade. Allt skulle vara klart så mycket fortare.

ps. den röda manen som hänger från ett fönster. Det är en jultomte. ej riktig. Han hängs där vart enda år.


/lowis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0