mitt rum

Hej! Eftersom att jag och Mallan fick se Lowis fina rum (och städade för den delen) så tänkte jag visa hur jag bor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är stökigt, I know. Jag jobbar på det just nu. Eller ah, nu bloggar jag men eeheh ni förstår. Iaf, jag är en suuuucker för prydnads saker som ni kommer märke hehe. Och bilder. Affischer. Tihi. Hoppas inte mitt stökiga rum avskrämmer någon (syftar på dig, olof!) Och om någon undrar, ja. Jag har hur mycket saker som helst. Över allt. Hela tiden. I vartenda utrymme. Jag KAN inte kasta saker.

VARNING FÖR STARKA BILDER!

 

 

 

 

Så att ingen missuppfattar. Jag har INTE fan-bilder på darin, high school musical, zac efron, emd och ryan sdsf(?), utan jag kastar pil på dem.

Fint va??? :DDDDDD

/José

Kommentarer
Postat av: Mallano

Jättefint josé! :D wow!

2010-12-04 @ 15:57:20
Postat av: Lowis

Verkligen helt anurlunda en mitt rum. h3hihihi.



ps: trodde att det var du som stack upp huvudet och log. Men sen såg jag att det var kristin... heh de va kul.

2010-12-04 @ 16:52:58
Postat av: lowis

du ä så rolig, är det där ifrån du har fått stycke mördning.

För man får värsta kicken av de. hiihihih :B

2010-12-04 @ 16:55:27
Postat av: José

Tack för komplimangerna om mitt vackra rum tihiihihih :$$ MALLAN, NU FÅR DU VISA DITT!!



ällähur lowis, helt annorlunda. dit var typ. stilrent. ahahha. mitt är typ. nöööuh.



och en sak till.. eheh styckmördning tihih... jag har alltid varit lite smått galen.

2010-12-04 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0