merry christmas!!!!!!!!!

Hej och hå!!! God jul sötnosar <333

Hemma hos familjen José så har vi tittat på kalle anka, öppnat några julklappar, ätit, tvingats ut i kylan med hunden, öpnnat resten av julklapparna och nu sitter vi och fikar! Myyyysigt.

Hade köpt kaffe med hasselnöts smak till pappa... som han nu gjorde och bjöd på...

Mamma - hur smakade det då?

Mormor&pappa - ...................

Mamma - men hur smakade det?

Mormor - helt okej....

Pappa - ja det var väl inge fel på de här.......

Fett elakt.

Jag har fått bla en gosedjurs mops, robert pattinson docka och lite annat smått och gott. Heheheheheh.

Vet att jag lovat Fellan att publicera min novell idag.. sanningen är att den inte är klar. Jag har skrivit max 10 meningar. Men jag ska skriva lite snart tänkte jag. Förhoppningsvis så kommer den ut innan dagens slut.

Ha så trevlig kväll nu <333

Och massa godjul till Lowis och Mallan ... och olof!!!!!!!!!!!!!!! (och du med fellan, eheh)

/José

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0