MEDDELANDE TILL LOWIS, VIKTIGT!

Jag kommer tyvärr missa dansen idag. Jag har ett par anledningar.



1. Jag mår helt seriöst illa. Stannar förmodligen hemma imorgon. Eller nää fan.. vi har idrottsprov.. JÄVLA HELVE... Hur som helst..

2. Jag MÅSTE göra färdigt historian, typ utveckla min text.. jag satsar högt.. heheh IG+ alltså.

3. Jag har ingen bussremsa och skulle då ha fått behöva lägga ut 110 kr.... Inte okej, inte!!!

4. Det är kallt. Äckligt kallt.

5. Du kan åka dit iallafall, förra gången lämnade du mig ensam typ halva tiden. Och du skulle ändå bli halva tiden sen. Så... heheh.

6. Eller så stannar du också hemma o pluggar. (okej, det är ingen anledning till vrf jag inte kan gå men...)


Kommentarer
Postat av: lowis

okayyy..



ja kanske stannar hemma og för att plugga . trisst asså

2010-12-14 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0