josé = tråkig&sjuk

UTTRÅKAD. MALLAN&LOWIS, NI BORDE GÖRA DENNA. DOCK VARNAR JAG FÖR UTTRÅKNING ++

Lär känna mig :D

1. Tre namn jag lyssnar till:

José, Josse, Mongo
2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Att jag är grym
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Jag har jävligt kort temperament och jag är väldigt blyg och allmänt konstig.
4. Detta är jag rädd för:

Kikhål i dörrar, trappor, mörker, Olof, höjder, blunda i duschen m.m
5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kärlek, mat och en säng.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Räkna matte, springa fort, vara seriös. 
7. Detta tycker jag om att göra:

Sova, hehe tänkte skriva mer men orkar inte.
8. Detta vill jag göra just nu:

Resa utomlands, gå på konsert, ha julafton!
9. Bästa känslan:

Kärlek

10. Värsta känslan:

Stress
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Att han hjälper alla, typ han är personen som hjälper the fat kid att plocka ner kakburken i affären, hjälper tanten över vägen osv. Charmig, snäll och rolig. Och lite Olof aktig. 
12. Är jag kär just nu?

Nej

13. Jag vill gifta mig…

När jag blir äldre
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Resa jorden runt, skriva en bok och .. fan det här var svårt. Endast tre saker.. lämnar den tredje tom eftersom att jag vill alldeles för mycket.
15. Min käraste ägodel:

Oj gud så svårt.. Den får jag återkomma till...
16. Något jag vill ha i present:

En kryssning, två böcker, en mjukisdjurs mops m.m
17. Detta har jag på mig just nu:

Två par leggings, två par strumpor, t-shirt, kofta, halsduk och underkläder. Fryser man så gör man.
18. Favoritkläder:

Tights
19. Favoritdjur:

Flamingo
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Hardcore av olika slag eller rock maybe.
21. Favoritlåtar just nu:

Just nu? Eheheh.. Gravity med Pixie Lott.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Tråkigaste = matte
Roligaste = Vet inte riktigt..
23. Stjärntecken:

Tvillingarna
24. En bok jag älskar:

Frost av Maggie Stiefvater
25. En film jag älskar:
King Kong
26. Tv-program jag gillar:

Cougar Town, Christine, Ghost Whisperer och The Big Bang Theory.
27. Favoritdoft:

Söta dofter, eller killparfym. Åh ja, killparfym väljer jag.
28. Detta äter jag gärna:

Fisk med potatismos och sååås. Eller makaronipudding. Både made by my mom.
29. Dricker helst:


30. Favoritgodis:

Sura körsbär
31. Hit vill jag gärna åka på semester:

England, Turkiet, Italien, Brasilien ooch mycket fler. 
32. Färg på mina ögon:

Gröna med lite weirda skiftningar
33. Min längd:

158 ungefär

34. Jag tror på:

Kärleken
35. Jag spelar:

Bloons. HAHA
36. Person jag beundrar:

Johnny Cash
37. Så här bor jag:

Hus
38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Förmodligen ett par
39. Det här tänder mig:
Axlar&rygg... o händer! Och charm.
 40. Det här gör mig avtänd:

Väldigt jävla mycket.
41. Favoritfärg:

Röd
42. Favoritcitat:

Ett par.
43. En hemlighet jag vet:

Om jag berättar så är det ingen hemlighet.
44. Bästa present jag fått:

Min ipod eller kameran. När jag var liten så var det dock ett mycket fint gosedjur. Eller gosedjur.. det var en docka med igelkotts kläder. Mjuk som attans.
45. Senast köpta skiva:

Förmodligen Enter Shikari 'Take to the skies'
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Min midja kanske.. haha gud så svårt. Satt o tänkte ett bra tag.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Mycket. Haha!
48. Udda förmåga/egenskap:

Bäst.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En katt
50. Vad lyssnar du på just nu?

Bajs
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag är lite sjuk. Har varit de i tre veckor nu. Jag har vilat idag. Skön....t
52. Var är dina föräldrar födda?

på sjukhus
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

bajs
54. Vilken är din favoritrestaurang?

mama mia
55. När badade du i en pool senast?

nån månad sen
56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja, jag var bäst. som allrid

57. Hur många barn vill du ha?

Jätte många. Helt seriöst. Minst 20. Nej.. haha men ah ..
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

rap, hiphop, svenska ganstaaaaahs
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

får inte
60. Vad har du för TV-kanaler?

många.. hahah märker man att jag tröttnat på denna fråge grej?
61. Har du åkt moped någon gång?

Ja, alltid lika läskigt varje gång.
62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Ja verkligen! Det e typ ett mål i mitt liv. Bungy-jump fanns på hotellet där jag bodde i Turkiet. Ah, den dagen då jag var i GREKLAND, jävla fucking bullshit!!!!!!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

The land far, far away..
66. Har du en egen trädgård?

Egen och egen.. mammas...pappas...?

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Ingen
68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej
69. Badkar eller duschkabin?

Badkar.. dock har jag inget BUUHUH. Någon som vill bjuda hem mig till sitt badkar?!?!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Förmodligen typ anakondan
71. Favoritpizza?

Hawaii
72. Chips eller popcorn?

Inget men om jag måste välja.. nää kan inte välja gillar/ogillar båda lika mycket.
73. Vilken färg på läppstift använder du?

Beror på var och när jag använder duh.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Ja, har inte du?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA SERIÖST?
76. Apelsin- eller äppeljuice?

Appeljuice.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Typ mig själv HAHAHA.
78. Favoritchoklad?

Marabou

79. När röstade du senast?

På vad? Jävla skit frågor.
80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Vafan vet jag?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej, men stulit en. Nejdå. hehe
82. Är du bra på matlagning?

Ja
83. Klarar du att tanka själv?

Que
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Verkligen inte
85. Pepsi eller Coca Cola?

Usch för båda.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Nein
87. Vad var det senaste du handlade?

Säkert mat
88. Har du kräkts offentligt?

Hoppas inte

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?

Njae vet inte

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Hahah.. om han inte är ett psykfall.. oh no..
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Vet inte..
94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Hahahahah väldigt mycket.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Va?
96. Vad har du i din väska?

Åhhh fedt bra blogg tips! Vi kan ha en typ ''vad är i din väska'' så får alla göra en dag.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Oj mycket.. tänder och tittar ut, sen släcker o hoppar ner i sängen.
98. Vad är du tacksam för idag?

Ganska mycket
99. Var hittade du den här listan?

En annan blogg!
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Mallan, Lowis och Fellan.


MAN MÄRKER ATT JAG HAR TRÅKIGT VA? NU SKA JAG GÅ OCH SUGA I MIG LITE NÄSSPRAY. ELLER SKA JAG SÄGA SUGA DÅ? JAG DRAR JU IN MED NÄSAN.. AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHA

/
José


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0