Hej

Hej
Hej
Det är mallan, tufft vah?
Nej inte mycket, man skulle kunna tro att jag dött men det har jag inte.. bara nästan. Håller på att drunkna i läxor! Fuckeeer! Skolan assåå! Nej.. inte okej.
Tänkte bara påminna mina kära bloggkompanjoner José och Lowis om hur mycket vi, eller iallafall jag, har att göra!
vecka 50
Tisdag
: historian ska vara klar! max 3 sidor! Matteprov (jag skiter i det och hoppas på det bästa)
Torsdag: Modeillustrationsakbullshit ska va klar, ni vet estetisk verksamhet??
Fredag: Typ muntligt "prov" i svenska, om myterna ni vet.
vecka 51
Måndag
: Redovisa mytprojektet!

Okej det kanske inte ser så mycket ut?? Men jag har EN NIO SIDORS MYT SOM JAG MÅSTE SITTA OCH SKRIVA AV FRÅN PAPPRET OCH IN I DATORN!!!!  Asså ni förstår inte hur synd det är om mej.. och historian suger.. och jag har ingen aning alls om vad jag ska ta för bilder till mytprojektet.
Fuuckyooou! *sjunger*

Kommentarer
Postat av: José

fast nu har du ju glömt engelska inlämningarna och idrotts proven!! heheh

2010-12-12 @ 21:30:36
Postat av: Mallan

men asså.. fuck you? ihihih, du skrev ju någe om engelskaskiten och idrottsprovet är la inget man måste plugga till!

2010-12-12 @ 22:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0