film tips

Hola!

Har ni tråkigt som jag, denna ehh är det tisdag eller onsdag?? Onsdag vaa??

Har ni tråkigt som jag, denna onsdagskväll? Då får jag be om att tipsa er om ett par personliga favorit filmer. (nej inga dokumentärer om olof)


Scream 2
Aliens 2
Anakondan 2 (alla tvåor är bättre?!)
White Chicks
King Kong
Scary Movie 4
Transformers
Vad som helst med Bruce Willis (tex Armageddon, Die Hard, Gisslan m.m)
E.T
Twilight
Ace Ventura (den där han hoppas i en ballerina dräkt efter bollar)
Step Up
För evigt
Australia
Hur man blir av med en kille på 10 dagar
Prinsen och jag 1 (ahaha jag vet, men den är bra!)
Another Cinderella Story
Uptown Girls
Bridget Jones Dagbok
The Perfect Storm
Wild Child
10 orsaker att hata dig
High School Musical (nej, jag skämtade bara tihi)
Flightplan
I Am Legend
Åter till Cold Mountain
Walk The Line
Panic Room
Pride&Prejudice

Filmer ni bör undvika:
Sisters (varför, varför medverkar Chloë Sevigny i en sådan dålig film?!?)
Camp Rock
Barnhemmet
Open Water (HUR FAN KAN EN FILM VARA BASERAD PÅ EN RIKTIGT HÄNDELSE NÄR ALLA SOM DE HANDLAR OM DÖR?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? helvete)
Picture This
Sex And The City
The Curious Case Of Benjamin Button
17 Again (dock aldrig sätt, men kan gissa)
Shutter Island
Brüno

Ja, ni kanske märker att jag har tråkigt. Men jag är hemma och är sjuk. Buhu. Ja, tyck synd om mig. Dock borde jag kanske plugga men jag vet in...ÅÅÅHHHH VAD ROLIGT DE E PÅ TV!!!!!!!!!!!

/José a.k.a filmnörden





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0