:)

Mitt kameraobjektiv gick sönder igår (:
Jag har haft den en termin och asså naeej. Jag är ganska semst.
Den stod på mitt stativ. Sen så lät jag den va och så gick jag sen puttade jag fram ett bord som råkade putta ner stativet när den var så högt upp det bara gick (typ) och så ba föll den.

jag ba: YES! Den klarade sig!! *vilken hållbar kamera jag har (tänkte jag)*
Men ett tag efter jag hade lagt den på bordet märkte jag att den dessvärre inte va dä :(
Så jag och min snälla far for till skolan och lämnade den där. Så att den kanske är reparerad när skolan börjar igen.
Nu kollar jag efter nya objektiv. Jag måste ju kunna fota i nyår. (jag har en annan kamera, men jag har nu vant min med skolans) :):):):):):):):):)):):):):):):):):))))

Jag är så bra!


/lowis

 -jag

Kommentarer
Postat av: José

Ojdå! Vad ska Olof säga???

2010-12-27 @ 13:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0