Donde esta mis amigos?

1. Såg att ni, José och Lowis, hade haft problem med att ladda upp bilder. Hohoohoh, det var jag som hade ändrat redigerare. Det var lite småroligt.

2. Känner mig extremt dissad, varje gång jag är/har vart inloggad på facebook så är ingen av mina vänner inlogggade, extremt oacceptabelt. Börjar fundera på om ni har något bättre för er än att sitta vid datorn?? Okej igår, lite acceptabelt då det faktiskt var julafton. Jag firade dock en thailändsk julafton, det var udda kan jag säga. Tomten kom.. på en elefant?? I röda kläder?? Jag vet inte vad mer jag ska säga, en thailändsk julafton kan jag gärna slippa.

3. Jag har bränt ansiktet av mig, funderar på om mitt ansikte kommer ramla av? Mina axlar har även gått sönder, jag är bränd.. Petar man på dom, går jag sönder. Det gör ont. Synd om mig va? Mm, jag tänkte väl det. Skulle gärna ha en snöhög att köra ner ansiktet i, avsvalkande och skönt.

4. Klockan är snart fyra här hos mig, på eftermiddagen alltså

5. Jag har suttit inne på mitt hotellrum hela dagen, delvis sovit, delvis läst en broshyr (?), delvis löst några suduko, mestadels tyckt synd om mig själv. Jag vill inte va i solen idag, jag är bränd u know? För imorrn blir det en heldag på öar med snorkling och baad :D Wohooo, och papi har köpt en undervattenkamera så jag tänkte fota lite firrar och visa, jag vet att ni gillar det.

6. Tvivlar på om det finns en nummer 6.

Adjö då, hälsar jag, Mallan.


Kommentarer
Postat av: lowis

Mallan..

du vet att det finns, en ganska ny uppfinning dock, som heter solkräm eller solskyddsfaktor. Den går till så att du smetar på (finns även i spray-form). Med hjälp av den förminskar du chansen till att bränna dig samt att den förmiskar chansken för hudkansel. wow, det är något jag verkligen rekomenderar.



h3h3h3

2010-12-26 @ 13:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0