ciao

Tråkigt att julen är slut faen. Fast ändå skönt. Eller näe. Bara tråkigt. Jag vill ju ha fler julklappar. Hahaha Mallan och Lowis fick ju typ inga. Tycker helt seriöst synd om dom. Fast Mallan fick ju typ en resa till thailand så... Lowis vet jag inte.. hur mår du Lowis???

SHIT jag äter yoghurt.. antingen är det ngt rött i den eller så blöder jag i munnen. Jaja.

Vad händer annars då? Varit med släkten, tittat på filmer och ätit. Hehe. Jag har säkert gått upp typ 5 kg nu. (notera att jag skrev 5, alltså inte en helt orimlig siffra och att jag därför är seriös) FML.

Nej nu ska jag sluta skriva, liksom it makes no sense. Vem bryr sig om hur jag har haft det :'((((((

/ ledSeN joSé


Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag bryr mig om hur du har haft det josé! :') det gör vi alla

2010-12-27 @ 11:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0