alltså.. scary

Mr. O har gjort det igen. Skrämt skiten ur mig.

Jag måste berätta.

Jag skulle följa med Jenny in till lärarrummet och så satt han där. Typ en plats ifrån Jenny där vi självklart stannade. Han sa tja. Jag sa hej. Jenny pratade lite, skrattade åt mina fula bilder och jag skämdes. Bakom satt dessutom Mike. Då ska självklart Mr. O ta upp våran lilla facebook incident. Jag. Skämdes. Ihjäl. Jag var i chock så jag kommer knappt ihåg vad han sa. Något om att han borde tagit det på ett bättre stället.. som om detta var ett bättre ställe?? Nu kommer ju Jenny&Mike tro att jag är besatt av honom.. (dom är inte helt ute o cyklar men..) Hur som helst.. det var läskigt. Alltså, jag blev verkligen chockad. Haha han sa typ ngt med prata med dig eller något.. jag bah: med mig?? :OOOO :(((( *oh nooooo* *sadface don't kill me*

Jaja, det var läskigt. Sen gick jag, utan att vända mig om och säga hejdå. Jag gick till dörren, öppnade den, gick ut. Vände mig aldrig om.

/José

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0