sluta.

Allvarligt. Jag har ALDRIG kännt lika mycket som nu att jag vill sluta, ge upp, lägga av, hoppa av skolan. Kanske inte skolan i sig. Men KSG-Estet. Jag vill nog inte gå längre. Jag klarar inte av det. Jag orkar inte låtsas längre. Vem försöker jag lura? Allvarligt? Jag är den mest fantasilösa, okreativa soffpotatis som finns. Jag brukade tycka om att fota. Men nu? Inte ett dugg.

Men saken är den att jag vet inte var jag ska ta vägen. Jag vill inte börja i någon bajsskola i Väsby eller nörd skolan Rudbeck. Jag vill ju gå inne i stan. Jag vill inte heller behöva gå om ettan. Jag vill bara inte gå här.


Jag orkar inte mer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: lowis

Men José...

inte fe upp nu!



det är bara ett och ett halvt år kvar.

Projectarbetet är slut på onsdag - efter det blir det chillmackrill.

2011-09-12 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0