Hör och häpna

José. Vi är och var aldrig sura på dig. Var mest ett test.

Visst störde vi oss på att ni lämnade oss. Och jag personligen tyckte synd om linnea. Vi gick och lämnade talrikarna och när vi var på väg tillbaka för att sätta oss och joina er igen så hade ni gått iväg, och hon satt kvar själv. Tyckte det var lite dålig stil för jag vet att jag själv inte skulle tycka om det. Fast å andra sidan. Ni kanske hade snackat med henne att det var okej o gå. Men what ewz. Jag brukar alltid vänta på på den sista.

Men aja nog med de.

Vi gick upp men fastnade i studion. Sen gick vi på lektion och var då "sura" på er.
Men allt efterssom vi övertalade oss själva att vi var sura så växte det bara innombords.
O sen när vi gick till fotosalen trängde ni er diskret in när vi stått där och chillat för att "bli insläppta".
Så, vi satte oss på en annan platts efterssom att 1. Jag tycker det är kallt vid fönstrerna. 2. Mallan ville sitta vid väggen. Sen var dagen slut.

Sen var jag även lite småsur för att du och fellill bara hade berättat för varandra att ni inte kunde träffas i lördags och lämnade mig utanför. What if jag hade åkt till fellz i hopp om att ni var där. What if jag hade nekat andra planer för att jag trodde att jag skulle vara med er. Så de va ganska lågt om jag får vara ärlig.

Sen när jag ändå håller på... Det var även lite jobbigt igår och veckan innan när ni hela tiden försökte att tysta mig för att ni ville lyssna på läraren. Och Sedan började ni prata med varandra igen. Då jag "påminde" er om att ni ville lyssna på läraren. Vilket ledde till att ni sa något ord som "håll käften". Helt ärligt, om det är på skoj eller inte spelar ingen roll. Men det är aldrig något man vill höra från nån.

Men igen, vi är inte sura på er. Eller jag kan inte tala för mallan. Men ah, så här tänker jag om det hela.

ps. älskar mina två tre ord av engelska i texten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0