.

Test på vadå? För att se om ni kan spela sura eller? För det kan ni, och nu är vi ju fan sura på varandra på riktigt.


Så som jag uppfattade det var Linnea färdig, eftersom att jag sa ''jag ska bara gå och lämna tallriken''. Sen sa Fellan något som ''ahh jag med''. Då nickade Linnea och började dricka upp, som om hon skulle följa med. Jag hade ju tänkt att gå och sätta mig igen innan jag antog att alla var färdiga?


Vad menar ni med trängde in er diskret? För att ni gick tidigare från lektionen och ställde er utanför dörrarna? För att Fellan råkade gå in först? Och vadså ''så växte det bara inombords?'', vad för något? Vi hade ju inte gjort NÅGONTING?! Vi försökte ju fan prata med er? Vi frågade vad som var fel och vad vi hade gjort? Och vi kunde inte komma på någonting för vi hade inte gjort någonting.
Jag vet att ni satte er på en annan plats för att slippa oss, det är så obvious så du behöver inte hitta på något.


Först och främst så hade vi ju inte planerat särskilt mkt, plus att jag hade inte ens sagt till henne att jag inte kunde. Bara skrivit att jag kanske inte kunde. Eftersom att min mamma jobbade kväll och pappa var på konfirmation, någon måste ju ta hand om Lily och Noah. Sen skrev du, Lowis, inget till mig (lr fellan heller tror jag) så jag antog att du glömt/inte brydde dig. Men, där kan jag faktiskt be om ursäkt då vi borde pratat om det mer. Men du kunde också ansträngt dig och frågat.


Det är skillnad på att prata KONSTANT under en genomgång som du gjorde och att säga någon mening då&då som för det mesta handlade om ämnet. URSÄKTA mig att jag vill höra på när läraren berättar och har genomgång om vad vi ska jobba med? Och det var verkligen inte bara jag som störde mig på att du aldrig slutade prata. Båda folk brevid och framför kollade bak på oss flera gånger.
Och jag hoppas allvarligt inte att du tog ''håll käften'' för seriöst. Men på riktigt, sitter man och babblar för glatta livet om helt orelevanta saker när läraren står och pratar om VIKTIGA saker så får man ta det.


Snacka stelt det kommer vara imorgon. Tur att vi har projekttid och inte behöver umgås mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0