duckface

Jage sitter fortfarande kvar i skolan.
Snart tre timmar efter att alla de andra lämnat byggnaden.
Jag sitter själv och är nu på väg att gå. Mallan stack för tydligen en halvtimma sen, känns mer som tre minuter. Tiden går fort när man har roligt, som man brukar säga. Men jag har inte särskillt roligt. Men tiden går fort, det gör den.


Jag har skrivit klart svenska arbetet och skickat in det. "Jag är Demeter" börjar och slutar den med. Underbart.

Jag skrev tre små fina berättelser om Mallan, José och Fellan under lektionen med temat "Kaos", "Mörkt" och "Ljust". Jag var bäst. Ville först inte visa någon. Men ack. För fint.

Håll i er, snart släpps en bomb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0