Fuu

Jag skulle sälja min cykel i fredags, men de dök aldrig upp pga av hungriga barn.
Så de skulle komma dagen efter istället. Vilket de inte heller gjorde............. för att de skulle ha en större cykel. varför inte kolla innan? que?

Idag skulle en annan komma och kolla/köpa. Men han ringde o sa att de inte skulle dä längre. Så vare en annan som skulle kika om inte han kunde så hon/han/? kommer ikväll när min mor ä hemma.

okayyyy..


men nu ska jag vidare till plugget... keul!


och Mallinooooeeeww. köpte dem kaninen. gulligt? kul? saknar du honom?

Kommentarer
Postat av: mallan

ahh, dom köpte honom och stack. fick dock lite pengar.. moahhahhh! nej, elakt. men ah, just nu är det bara skönt. men snart kommer jag sakna honom, jag vet det.

2011-05-08 @ 14:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0