vad jag stör mig mest på

Asså vad jag stör mig på egentligen är att vi aldrig lär oss något på våra fotolektioner. Det är bara typ redovisningar av sitt arbete. Då de säger dåliga respektive bra saker. Men Hur ska man kunna förbättra sin fotografering om de inte har genomgångar, eller tester.
Han kan ha en lektion ute, visa hur han skulle fottat, med ljuset och alltihopa. Vad man bör tänka på när man fotograferar människor respektive natur.
Man går i skolan för att lära sig, inte för att visa upp allt man kan.
Man ska få betyg för hur man förbättrar sig, inte hur bra man är från första början.

De jag har lärt mig under årats gång, har jag lärt mig på egen hand eller möjligtvis genom mallan. Ingeting ifrån skolan. Varför har man lektioner om man ändå inte lär sig något?

Skolan säger att de har välutbildade lärare. Men om de bara bedömmer uppgifer istället för att visa vad de kan, varför anställer dem inte en billigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0