José!

Azzå du skrev någon gång t mig att du hitta Oskar Linnros på donken.
Ni blev bästisar osv..

Men aaah, asså jag gillar all musik va. O han är lix på grönan i sommar. Gå?
Mallan du också så klart.
Ba för jag inte har något liv och inget bestämnt förens slutet lix.

Sen så är Daniel Adams-Ray där också. Ursh, typ spyr på honom!

Nu såg jag dock att Oskar intne är där föräns första september. FuckerRRR
Vila mer är där i år..........?


Jag fundeerar på o köpa grönankortet eller vare heter. Men ja vet inte om jag kommer gå.
hmm. hm. h&m.

Hans musik ä ju väldigt lik Daniels. Jag gillare nte så myckket. Fast jo. nja.
Jag kan inte bestämma mig

Imorgorn kanske jag ska lyssna på en dansk jävel. Kul!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0