Hur glad


Hur glad blir man när man ser det här på baksidan av tidningen?
Svar: Jätteglad. Bortsätt med att jag inte kan njuta av vädret helt och hållet.
Jag är fortfarande sjuk och jag kan inte gå ut (rim?)
Nämen a, ja tänkte. Jag kanske orkar cykla lite som tröst... Sen så ba.
Nää, skulle bara orka åka en gata på ett kvarter. Orkar inte. Döö.
Jag kan i alla fall sitta i fönstret och schteka, men nu snart är det skugga där. Sad.

Jag tröstar mig med att jag skall till nice om fem veckor.
José åker till Italien i morgorn om jag inte minns fel. (hur kul!?)
Mallan åker till schweits (stavning) någon gång denna månad också.

De ä ganska chill med sommarlov.
Jag har fortfarande inte riktigt smält det där med sommarlov. Men nästan.

Hare bra! Lev lite extra för mig idag.

Och vet ni.... Samtidigt som jag är i Nice... kommer en rysk vän till mig att vara där.
Kanske ses vi då.. Det återstår att se. Nämen det vore la kul!

Kommentarer
Postat av: mallan

Schweiz, och jag åker på fredag :))

Ganska gulight ändå att det är du som sitter och skriver va ja och José ska göra eftersom att ingen av oss bloggar <3333

2011-06-28 @ 23:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0