jävla..

Jävla fucking helvetes penis skola.

Först så får jag som sagt frånvaro för svenskan, fast det var pga tågen, liksom ska jag åka tidigare så måste jag fan åka mitt i natten. Plus att jag gjorde fan lika mycket som fan alla fan andra jävlar som fan fick närvaro. Plus att jag fan gjorde det färdigt före vissa av de andra fan.

Sen så nu har jag upptäckt att jag fick FAN sen ankomst en fucking kvart till matten?! Det var högst fem minuter OCH DET VAR FÖR ATT VI PLOCKADE IHOP VÅRA SAKER. TOG OSS TVÅ VÅNINGAR UPP. HADE MINDRE ÄN 5 MIN PÅ OSS. BEHÖVDE GÅ TILL SKÅPET. Jävla helvete

Jag hatar våran skola, hör ni det, Mallan&Lowis????!?!?

På riktigt, jag vill byta. Helt seriöst nu. Förra veckan var jag o sökte på gymnasieskolor osv, men hittar ingen bra sida. Det fanns ju en man brukade gå in på när vi skulle göra våra val. Men har helt glömt bort vad den heter.

/skit förbannad josé

Kommentarer
Postat av: lowis

men fucking byt inte!!! Vi kommer o gråta floder.

Och tror du seriöst att andra skolor är så mycket bättre. Vi har de förihelvete lungt om man gämnför med andra. I så fall måste du gå i en fuckiing särskola som inte kommer lära ut någonting. den här skolan är fucking bra på det. På att lära ut. Vi har fucking korta dagar och fucking skysta elever. det går typ inte att få bättre. på riktigt. så skärp dig. De kommer iinte bli bättre på någon annan skola...... a..a.a.a.a.a..

Några sena ankomster hit och dit gör inte så mycket. se på mig. jag har lixx kvar mitt studiebidrag om du oroar dig inför det. lärarna är fucking angagerade i varje elev också. Cecilia är fetd med snäll även fast än jag inte vågar erkänna det.tt.t.t.t.. osv.

det jag vill säga med det hela. byt inte skla! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

2011-02-15 @ 16:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0