fucking liv

Först och främst vill jag säga att jag är semst på franska.
Sen vill jag också påstå att min lärare är läskig.

När vi var klara (hade muntligt prov. Satt ensam i ett fett klassrum med läraren mittemot mig) sade han att jag skulle vänta ett tag så han kunde visa något. Av någon anledning fick jag för mig att han skulle visa ett youtube klipp på sig själv eller något, sen ba. jag ska visa dig något som kan hjälpa dig med provet på måndag. jag ba aah okej.
Han ba visa va de låg, sen läste han igenom all text typ. Jag ba satt där i fem minuter o lyssna typ.

Sen när jag skulle hem gick jag ner och satte mig för att se om jag hittade mitt riktiga busskort eller en fungerande bussremsa. Jag har av någon konstig anledning blandat ihop mitt busskort till ett icke fungerande. Så jag åker på remsa. Men när jag åkte på den i morse tog den slut. Pengarna på mobilen är snart slut så jag har inte råd med en sms biljett. Den andra mobilen med pengar ligger oladdad hemma. Lösa pengar har jag inte heller.

Så då insåg jag sanningen. "Jag är tvungen att gå hem...". Shit tänkte jag när jag kollade ut.
Så jag gick och var sur på det fucking vädret. 

På vägen från skolan och hem, glodde minst 10 pers på mig kanske 20 eller mer. Är jag så vacker tänkte jag.. hehh skoja lite men fuck människor.

När jag var sjukt trött såg jag en mataffär (himelriket). Så jag gick in för att glo på mat samt sitta lite ner. Sen gick jag vidare. Snön gjorde mina ben helt vitprickiga. Det var inte snyggt.
Jag blev nästan sjuk.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Åh. Vad. Synd. Det. Är. Om. Dig.

Fuck. You. Lowis.

2011-02-18 @ 16:41:07
Postat av: lowis

Ja. de. ä. synd. om. mig.

det. är 1,6km. enligt. hitta.se

Det är väl ändå längre än vad du går!!!?!?!?!!!



fuck you right back.

2011-02-18 @ 16:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0