Så keul kommer jag att ha de.

Vilken rolig helg jag har att se fram emot.

Jag brukar säga att jag ska plugga, men de händer sällan.
Den här helgen händer det ofattbara.

Idag fick jag en uppenbarelse av något slag.
"Det är roligt att vara smart" tänkte min hjärna.
Så den ställde in sig på smart och duktig.
Så ni får se vad som händerrrrr.


Dettta skall ja göraaaaaaaaaaaaaa:::::::::::::::::
Plugga matte - Ligger sjukt efter.
Läsa engelskaboken - ligger sjukt efter
och
Plugga Franska - Ligger sjuuuukt efter.

Sen kanske jag skriver ett och ett annart ord i min blivande artikel. Waow...

Nu börjar Lowis Duktiga, smarta och roliga liv.

Nu ska jag äta något, men sen, då springer jag rakavägen till boken och läser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0