JOSÉ SKRIVER LITE ONÖDIG SKIT

Hej hå .. okej, hade tänkt och rimma lite men jag suger.

Idag har alla tre haft utvecklingssamtal, kan säga med säkerhet att jag var bäst. (NO FUCKING EDIT HERE BITCHES!)

Jag såg EN KÄÄÄNIDS OMG EN KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNDIS på waynes coffee, mmmm deras chai latte <3. Iaf, sen blev jag förföljd av världens äckligaste typ lodis inne på LIDL, jag började helt seriöst nästan gråta.

Hur som helst.. sen drog jag och Mallan till friskis&svettis och svettades :pPPpppPPppPpp (min tränings kärlek var inte där) efter det åkte vi in till hötorget o jag köpte saker med min pappas kort MOUAHAHH. Sen åt vi. Mallan fick ingen mat. HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAH

jag - hon har fortfarande inte fått sin mat.. *pekar på mallan*

kassa snubben - ahaaa.. ehh. vad har du beställt?

mallan - ööh. varm pasta.

kassa snubben - eeheheh vad för nån?

mallan - kyckling..

kassa snubben - ojdå.. ska jag värma en nu på två minuter eller vill du ha pengarna tillbaka?

OMG OM DET TOG TVÅ MINUTER VARFÖR HADE HON INTE FÅTT DET ÄN DÅ??!?!?!??!?!?!?!?!?

Jaja, gud så intressant inlägg.

Lowis suger. (tyckte att jag iaf kunde nämna henne hehe)

 min hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0