Ett stycke Robert

Mallan här män i skor! Mitt första egna inlägg, så stolt!
Hursomhelst, Idag hade vi världens mest underbara mentorstid, man måste ha älskat den!  U N D E R B A R T !
Vi lekte sånhär lek där alla säger ett ord/en mening, u know? Så blir det till en berättelse liksom. Åh, blablablaaa.. en hästnånting, så fortsatte lowis med "som hette olof" iihihihiiihihih! Förstår inte varför hon behövde säga så, jag dog ju nästan, José dog också märkte jag, så underbart! Sen så blev det ny mening, en apa som hette.. min tur, robert sa jag då. Utan att tänka på att våran lärare heter så.. så fortsatte meningen med han var ful och han var fet och såntdär xD Gaahahahha! Har aldrig haft så kul på en lektion, har aldrig skrattat så mycket på en lektion!
Sen skulle vi köra viskleken, så va jag näst sist och så sa jag meningen till siste man som då sa vad hon hörde: "ett stycke robert" hahahhahaaa, vad kul det var! Meningen från början va något med en rosa toalettstol eller något i den stilen.
Åhhh vad kul det var! Asså alla ni nötter som inte var där förstår förmodligen inte alls vad som var det roliga med dethär men näej.. så underbart kul det var alltså!
Hälsningar
Ett stycke Robert!

Kommentarer
Postat av: Lowis!!!

okej, "mallan här män i skor" ??

2010-10-27 @ 18:17:37
Postat av: Linuscarmen

This is a very good site. Thank you.

2012-05-25 @ 08:30:39
URL: http://linuscarmen.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0