IQ befriad fågel

Jag gick in på Pressbyron vid rådmansgatan för o se om de hade den där glassen.
På mattan satt en fågel, en duva.

Jag gick in och självklart backade fågeln som de brukar göra, men efterssom att det var så trångt så flög den åt sidan. Den åkte rakt in i glasväggen/fönstret och föll ner.
Jag blev sjukt chokad men ingen annan där inne brydde sig. Jag gick ut av skräck och tittade efter ifall fågeln levde eller inte (det var helt tyst). Utifrån såg jag att den stod upp och försökte gå ut genom fönstret.

Har inte duvor någon hjärna, eller vad händer med världen?


Azzå shit, tycker verkligen synd om den, var i chock på tunnelbanan och undrar om den fortfarande står där och försöker att komma ut. *ledsen chey*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0