HärligT

Jag y Mallano y José
jick ( med J) hem till mig i några sekunder efter skolan.
Jag hämtade mitt bankomatkort.

Vi åkte till stan i många minuer.
Jag köpte ett äpple jag hade spanat in sen tidigare på dan.

De var ett fett gott äpple, men den röda grejen ovanpå var dessvärre inte lika god.
Kombonationen(?) på begge var hemsk. Men jag bet i det sura äpplet och åt upp de ändå.

I allfall. Jag höll i äpplet harmoniskt när vi gick till tuben för att åka tub. (hahahaha jag dör)
då var jag så duktig och tog upp sl kortet och  gick efter en annan utan att använda det.
Dörrarna klämdes på min arm/hand och äpplet som var på en pinne höll jag om hårt.
Jag fick den i ansiktet (äpplet asså), mellan näsan och pannan och PANG! där small det. De blev värsta sprickan i äpplet och min panna dog lite.
(de känns fortfarande om jag ska vara ärlig)
Men det var kul. Jag dog!!! !!! !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0